مهندسی صنایع و پروژه

انجمن علمی مهندسی صنایع و پروژه دانشگاه پیام نور دماوند

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

روابط عمومی

روابط عمومی

درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 7524
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


 

تقویم

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

خوش آمدید
موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

اطـــــــــــــــــــــــــــــلاعیـــــــــــــــــــــــــــــه

ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور از ۱۴بهمن آغاز می شود به گزارش اخبار پیام نور ، براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ از ۱۴بهمن آغاز و تا ۲۲بهمن ۹۱ ادامه خواهد داشت.دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر “ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی”  نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.دانشجویان پیام نور برای مهمان شدن در نیمسال دوم تا ۱۲ بهمن فرصت دارند. شروع کلاس ها بر اساس تقویم آموزشی از ۲۳ بهمن ماه می باشد.
همچنین حذف و اضافه در این نیمسال از ۱۹ اسفند تا ۳۰ اسفند ۹۱ خواهد بود.
لازم به ذکر است مهلت ثبت نمرات میان ترم در این نیمسال تا ۲۳ خرداد تعیین شده است و امتحانات از ۲۰ خرداد شروع خواهد شد و تا ۱۷ تیرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

از مکه فروغ ایزدی پیدا شد


سر چشمه فیض سرمدی پیدا شد


در هفدهم ربیع از دخت وهب


نو دسته گل محمدی پیدا شد


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

اما چرا English Results ؟

بی تردید یکی از معیارهای اصلی گزینش هر دوره آموزشی روزآمدی و کارآمدی آن دوره میباشد.

روز آمدی به مفهوم -  لحاظ نمودن مدرنترین نیازهای زبان آموزان و نیز بکار بستن آخرین یافته ها و نظریات علمی در تدوین دوره آموزشی - و  کار آمدی به مفهوم تحصیل نتایج عملی قابل پیش بینی و امکان اندازه گیری سرعت و مقدار فراگیری که کنترل و هدایت صحیح روند آموختن به گونه ای که نیازهای عینی و واقعی را تامین نماید، مورد نظر می باشد.

با این دیدگاه دوره English Results یک بسته آموزشی جامع و  موفقی ارزیابی میگردد. دوره ای که به عوامل جذاب بیرونی (extrinsic ) و عوامل جذاب درونی ( intrinsic ) بعنوان عوامل موثر و مهم یادگیری به یک اندازه و متعادل توجه نموده است. عوامل بیرونی از قبیل جذابیتهای بصری در صفحه آرائی و چینش مطالب و نیز توجه به ضرورتهای و نیازهای بیرونی ( از قبیل نیاز افراد به فراگیری برای نائل آمدن به اهداف دیگری که فراگیری زبان جزء مقدمه آن باشد) در کنار خلق جذابیتهای درونی در فراگیران ( ایجاد انگیزش و علائق شخصی برای فراگیری) با دقت فراوان مورد توجه و بهره برداری قرار گرفته است.   برخی از این عوامل بیرونی و یا درونی مورد نظر که English Result را از سایر دوره های آموزشی ممتاز مینماید از اینقرارند:

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

به اطلاع دانشجویان گرامی،می رساند با توجه به اینکه ارائه مدرک از سازمان فنی وحرفه ای برای واحد درسی راهبری رایانه(ICDL) به دانشگاه الزامی می باشد،انجمن علمی مهندسی صنایع و مدیریت پروژه مرکز دماوند در نظر دارد  دوره آموزشی این درس را که بصورت آزاد با شهریه250/000 تومان برگزار می شود،با 70% تخفیف ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به قیمت 70/000 تومان برگزار می کند.

              جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

 برگزاری مصاحبه شفاهی با اعضای جدید الورود انجمن های علمی در تاریخ 7/10/91 


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

بسمه تعالی

 


ضمن عرض سلام

به اطلاع دانشجویان می رساند،

انجمن های علمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در راستای عمل به رسالت های خود و تحقق اهداف علمی-فرهنگی، اقدام به برگزاری انتخاب شوراهای مرکزی انجمن های علمی جهت تشکیل انجمن های علمی در رشته های مختلف می نماید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و همچنین نحوه ثبت نام به عنوان نامزد انتخاباتی، از طریق مراجعه به همین مطلب پیگیری نمایید.

جهت اطلاع از اطلاعات بشتر و ثبت نام، لطفا اینجا کلیک نمایید.


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

 
دوره هاي آموزشي روزنامه نگاري در همشهري

برگزاري دوره ها در سطوح مقدماتي و پيشرفته

با ارايه گواهي نامه و فعاليت در تحريريه همشهري به شرط قبولي در آزمون نهايي

تلفن تماس 88934761


ثبت نام در سايت         http://www.mahallema.ir/
 
 
انجمن علمی مدیریت

موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: a.asgari

 

پلیمر پیچیده‌ای که از قدرت متوقف کردن گلوله برخوردار است، به زودی می‌تواند صنعت تولید جلیقه‌های ضد‌گلوله را متحول سازد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یاهو، دانشمندان دانشگاه رایس در تگزاس موفق به کشف نوعی پلیمر جدید شده اند که قدرت آن بیشتر از قدرت گلوله‌ای است که شلیک شده است.

این ترکیب جدید می‌تواند گلوله‌های 9 میلیمتری پیستول‌های معمولی و گلوله‌های سلاح‌های نیمه اتوماتیک را پس از شلیک شدن متوقف سازد،‌ در حالی که تنها حفره‌هایی کوچک از گلوله‌ها بر روی ماده به جا می‌ماند. این ماده پلیمری شگفت‌انگیز می‌تواند تکنیک ساخت جلیقه‌های ضد‌گلوله را متحول ساخته و همچنین در ایجاد بدنه‌ای سبک و مقاوم برای هواپیماها و پره‌های موتورهای جت به کار گرفته شود.

این ماده جدید ترکیبی پیچیده از جنس کوپلیمر پلی‌اورتان است،‌ ترکیبی که در آزمایشگاه تولید می‌شود. به گفته محققان این پلیمر جدید در حقیقت گلوله‌ها را به دام انداخته و در خود نگه می‌دارد درحالی که هیچ آسیب میکروسکوپی به ماده وارد نشده و هیچ ترکی در آن دیده نمی‌شود به شکلی که ماده هنوز شفافیت خود را داراست، از این رو ماده جدید می‌تواند به عنوان جایگزینی عالی برای شیشه هواپیماهای جنگی به کار گرفته شود.

این ماده جدید با داشتن ترکیبی از ویژگی‌های شیشه و پلاستیک،‌در عین استحکام و سختی از انعطاف‌پذیری و خود ترمیمی نیز برخوردار است. به گفته دانشمندان، در زمان برخورد گلوله با این پلیمر،‌ ماده در حقیقت در مقابله با نفوذ جسمی با سرعت بالا به مایع تبدیل می‌شود و از آنجایی که پلیمر در حقیقت متشکل از هزاران لایه مجزا است،‌ تنها بخشی از ماده مایع شده و بقیه آن به حالت اولیه باقی می‌مانند.

این به آن معنی است که ماده بدون ایجاد شکستگی محکم و قوی به جا می‌ماند و بدون خرد شدن یا خمیده شدن ضربه گلوله را تحمل می‌کند.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

 
تبلیغات