مهندسی صنایع و پروژه

انجمن علمی مهندسی صنایع و پروژه دانشگاه پیام نور دماوند

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

روابط عمومی

روابط عمومی

درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 7519
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


 

تقویم

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

خوش آمدید
موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

حتما مطالعه شود.

نمره قبولی در آزمون تئوری 50 و در آزمون عملی 70 می باشد. پس کلیه کسانیکه در هر یک از  امتحانات خود نمره ای کمتر از حد نصاب قبولی کسب کرده اند و یا در امتحان غایب بوده اند و می خواهند مجددا آزمون داده و مدرک دوره را دریافت کنند باید به ازای هر آزمون مبلغ 12000 هزارتومان حق آزمون پرداخت کرده و نهایتا تا28 تیر  1392 با شماره 09363373406 جهت ثبت نام در آزمون تماس بگیرند در غیر اینصورت و گذشتن از تاریخ مقرر مسئولین به هیچ عنوان پاسخگو نمی باشند و هرگونه عواقب بر عهده شخص خودتان می باشد.

کارآموزانی که در امتحانات شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کرده اند جهت شرکت در آزمون  عملی  MSP سطح 2 با ایشان تماس گرفته خواهد شد.

قابل ذکر است که د ر صورت ثبت نام مجدد، اگر در این دوره از امتحانات نمره قبولی را کسب نکنید دیگر مجاز به شرکت در آزمون و دریافت مدرک نمی باشید پس تمام تلاش خود را به کار گیرید.

تمامی کارآموزان  غایب و کسانی  که نمره آن ها با رنگ قرمز نشان داده شده است در صورت تمایل به شرکت در آزمون مجددا حتما حتما حتما تا 28 تیر  با شماره مذکور تماس بگیرند.

موفق باشید.


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: pisa

حتما مطالعه شود.

با سلام

دانشجویانی در مقابل نام ایشان در ستون وضعیت نهایی عبارت تکمیل شد درج شده است توانسته اند هر چهار آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته و پس از درصدور دارک ایشان جهت دریافت مدرک با آن ها تماس خواهیم گرفت.

نمره قبولی در آزمون تئوری 50 و در آزمون عملی 70 می باشد. پس کلیه کسانیکه در هر یک از  امتحانات خود نمره ای کمتر از حد نصاب قبولی کسب کرده اند و یا در امتحان غایب بوده اند و می خواهند مجددا آزمون داده و مدرک دوره را دریافت کنند باید به ازای هر آزمون مبلغ 12000 هزارتومان حق آزمون پرداخت کرده و نهایتا تا 28تیر 1392 با شماره 09363373406 جهت ثبت نام در آزمون تماس بگیرند در غیر اینصورت و گذشتن از تاریخ مقرر مسئولین به هیچ عنوان پاسخگو نمی باشند و هرگونه عواقب بر عهده شخص خودتان می باشد.

کارآموزانی که در امتحان تئوری شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کرده اند جهت شرکت در آزمون  عملی با ایشان تماس گرفته خواهد شد.

دانشجویانی که در مقابل نام ایشان در ستون وضعیت نهایی کلمه غیر مجاز درج شده است دیگر مجاز به شرکت در آژمون و دریافت مدرک از طرف انجمن علمی نمی باشند و با توجه به اینکه خود این اشخاص در امتحان غایب بوده و یا با شرکت در دوره از امتحانات نتوانسته اند نمره قبولی را دریافت نمایند هیچ انتقادی به مسئولین وارد نخواهد بود. این افراد می توانند تا تاریخ 27 تیر ماه با مراجعه به اداره فنی و حرفه ای شهرستان دماوند و یا هر شهر دیگری جهت ثبت نام در آزمون ادواری شرکت نموده و مدرک خود را دریافت نمایند.

قابل ذکر است که مدرک ICDL درجه 2 این افراد صادر شده و در اسرع وقت میتوانند با هماهنگی با روابط عمومی انجمن علمی جهت دریافت مدرکشان اقدام نمایند.

تمامی کارآموزان  غایب و کسانی  که نمره آن ها با رنگ قرمز نشان داده شده است در صورت تمایل به شرکت در آزمون مجددا حتما حتما حتما تا 28 تیر با شماره مذکور تماس بگیرند.

موفق باشید.


موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: A.ghazvini

رشته مهندسي صنايع

مهندسي صنايع ، شامل كاربرد روشهاي تجزيه و تحليل اصول فيزيكي براي تبديل موادخام و ساير منابع به فرمي كه رضايت و احتياجات آدمي را تامين كند، ميباشد.با پيشرفت علم و تكنولوژي و تعامل اين دو با هم، تخصصها و گرايشهاي مختلف مهندسي بوجود آمدهاند. در اين ارتباط مهندسي صنايع رشته نسبتاً جديد است كه ضمن برخورداري از مفهوم كلي مهندسي، حوزههاي كاري فراتري را در مقايسه با ساير رشتهها مورد توجه قرار ميدهد. نوشته حاضر سعي دارد مطالبي را جهت آشنايي با مهندسي صنايع در قالب سر فصلهاي ذيل ارائه نمايد. 

مهندسي صنايع چيست؟ 

موضوع: <-CategoryName-> | نویسنده: A.ghazvini

کم مصرفترین اتومبیلها,کم مصرفترین خودرو ها

معرفی سریعترین و کم مصرفترین اتومبیلها/ سبزترین فناوریهای خودرو
تولید اتومبیلهایی با سریعترین سرعت، کم مصرف ترین و پاک ترین کارکرد، نویدبخش ارتقا چشمگیر صنعت و فناوریهای اتومبیل سازی در آینده است، آینده ای که در آن خودروها پرواز می کنند و می توانند مسیرهای را بدون نیاز به شارز طی کرده و حتی شارژ خود را از زمین تأمین کنند.
 



 
تبلیغات